7 generationer

24 timers læringsretreat

Dato: 

4. juni 2020 til 5. juni 2020

Sted: 

Jylland

Pris: 

9500
Eks. moms, ophold og aftensmad

Yesterday is history. Tomorrow is mystery. Today is a gift.
Er et indiansk ordsprog, hvis oprindelse fortaber sig i det uvisse.
Yesterday is history, vi lader fortidens ærgrelser ligge, ærer formødre og forfærde og tager det med os, der er gavnlig.
Tomorrow is mystery, vi dropper bekymringer, ærer efterkommerned og tager deres fremtid med i de valg, vi træffer.
Today is a gift, vi er her og nu, herfra kan vi påvirke tingenes tilstand og forandre – og vælge at trække en linie fra fortiden og langt ud i fremtiden.
 
Giver vi vore efterkommere en gave eller en forbandelse?
Hvordan træffer du beslutninger? Tager du ind i dine overvejelser, hvad der kom før dig, og hvad det har givet dig med som bagage noget som en støtte og  noget som en tung vægt?
Hvilke tanker gør du, om konsekvenserne af dine valgt langt ud i fremtiden?
 
Syv generationer er en rejse tilbage i tiden, hvor du møder din fortid og det, du tager med dig. Du får muligheden for bevidst at vælge din fortid, hvad der skal støtte dig, og transformere det tunge.
Du kommer også til at sætte dit aftryk langt ud i fremtiden og vælger, hvad du vil give videre.
Formålet er at sætte fri og samtidig påtage dig bevidst ansvar. Som leder for andre eller i dit eget liv, kan du påvirke dine omgivelser og fremtiden med den vej, du vælger at gå.

Tilmeld

Mette Holm

Mette holm

Efter at have arbejdet med toplederudvikling som ansat i mange år valgte jeg i 2010 at blive selvstændig for at skærpe fokus på mental styrke og mindset for udvikling og læring i ledelse og organisation.

Læs mere om Mette Holm

Næste arrangement

4. februar 2020
Sted: Det Grafiske Hus, Showroom, Marselis Boulevard 177, 8000 Aarhus
Pris: Gratis
Beskrivelse: Om fremtidens ledelse og programmer
Gruppens sammenhold er styrket, vi er nærværende med hinanden og oplever oprigtig interesse for hinanden som mennesker. Det tager vi med hjem i virksomheden, hvor det skaber synergi i samarbejdet.
Charlotte Pommer, HR direktør